La carta d’aquesta professora als seus alumnes, t’emocionarà

Naciódigital.cat/ 24 d’octubre de 2014

A Anglaterra existeixen uns exàments que fan els nens i les nenes d’entre 8 i 11 anys. Una professora critica aquest mètode d’avaluació amb una carta molt emotiva.

aula buida

Rachel Tomlinson és la directora del col·legi Barrowford de Nelson. En contra de la Key Stage 2, una avaluació que es fa als nens de primària quan tenen entre 8 i 11 anys, ha escrit una carta als seus alumnes. La carta anava dins el mateix sobre que els resultats obtinguts d’aquests exàmens:
Traducció de la carta:
Els resultats dels exàmens dels KS2 els trobareu al final de la carta. Estem molt orgullosos delsconeixements que has demostrat tenir al llarg d’aquesta setmana tan complicada.
Tot i així, pensem que aquests exàmens no avaluen sempre allò que us fa especials i únics. Lagent que va idear aquests exàmens i els que avaluen no saben res de vosaltres en comparació amb els vostres professors i familiars.
Ells no saben que molts de vosaltres parleu dos idiomes. No saben que podeu tocar un
instrument, ballar o pintar un dibuix. Tampoc saben que els vostres amics poden comptar amb vosaltres perquè esteu al seu costat o que el vostre riure els il·lumini la cara els dies tristos.
Ells tampoc saben que escriviu cançons o poesia, que feu algun esport, que us pregunteu pel futur o que, a vegades, us toca cuidar els vostres germans petits després de l’escola.
Ells no saben que heu viatjat a lloc espectaculars, que sabeu explicar històries realment
fantàstiques o que us encanta passar l’estona al costat dels vostres familiars i amics.
Tampoc saben que podeu ser persones dignes de confiança, atentes, amables i que intenteu millorar cada dia… Aquests resultats us diran algunes coses, però no totes.
Així que gaudiu dels vostres resultats i estigueu molt orgullosos d’aquests. Però recordeu que hi ha moltes maneres de ser intel·ligent.

Advertisements

Quant a casaldelmestregranollers

El Casal del Mestre de Granollers Vallès Oriental, és un punt de trobada de persones interessades en educació. És una entitat sense ànim de lucre que vetlla per la millora i la innovació en educació. La vida del Casal es gestiona íntegrament de manera lliure i independent de qualsevol entitat pública o privada. La Junta recull les inquietuds i els interessos dels socis/es, que es concreten en la seva dinàmica. Les relacions que s’estableixen amb altres entitats que subvencionen part dels nostres projectes o ens aporten materials o altra mena de col·laboració, es fan en funció d’acomplir els objectius del Casal, sense que això condicioni la llibertat de gestió. Són els propis socis i sòcies del Casal i altres persones que col·laboren de manera puntual qui proposen i organitzen les activitats. Per tant , l’activitat i la línia d’actuació ve determinada en tot moment per les inquietuds i les necessitats de la gent que hi participa.
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s